Mede genealogen

Alles over Proband

Mede genealogen

Berichtdoor John » 12 mei 2004, 23:16

Hoi probanders en medegenealogen,

Ik zit eigenlijk met een probleem cq meningsverschil.
Regelmatig komt het voor dat medegenealogen waardevolle gegevens vinden in mijn stamboom. Ik heb daar geen problemen mee.
Ook ik zoek gericht en ben dankbaar als ik bij iemand gegevens vind waar ik al een hele tijd naar op zoek ben.

Echter er zijn ook medegenealogen die systematisch de hele stamboom doorzoeken en maar blijven lurken aan de database. Elk persoon wordt geraadpleegd die maar in de stamboom zit, binnen een minuuut 3 personen! Geen enkel bericht laten ze achter laat staan een bedankje.

Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt en ben er gisteren dan ook erg kwaad om geworden en heb die persoon geblokt.

Ik ben van mening dat er ook andere methoden zijn om gegevens uit te wisselen en die netjes met een vraag beantwoord kunnen worden.

Hoe denken jullie hierover?
Een vout is snel gemaakt
John | Info

John is saying:
Een vout is snel gemaakt
100
100

Re: Mede genealogen

Berichtdoor Fred » 13 mei 2004, 21:03

Hoi John,

Mijn reactie staat al op genealogie-limburg bij Yahoo! Is Proband nu het programma dat je op je site gebruikt? Zo nee, waar kan ik er wat meer over lezen?

Groet,
Fred
Fred | Info

beginner

Fred is saying:
beginner
beginner

Re: Mede genealogen

Berichtdoor John » 13 mei 2004, 23:05

Ja mijn hele stamboom zit in Proband.

Er is nog niet zoveel over te lezen maar Peter en Patrick zijn bezig de help te schrijven. Zodra die klaar is wordt de help geintegreerd in Proband.

Als je er meer over wilt weten stuur me dan even een mail waar je precies in geinterreseerd in bent.

Groet

John
Een vout is snel gemaakt
John | Info

John is saying:
Een vout is snel gemaakt
100
100